Logo en Huisstijlen

Wij onderscheiden ons van andere bureaus door de fasering van een design traject niet te strict te nemen. We willen dat wij zelf en de klant tevreden zijn en dat de gekozen stijl en het logo de doelgroep aanspreekt.

Een mooi en effectief logo draagt bij aan de juiste merkbeleving. Wij zijn specialisten in het het volledig doorvoeren van het gevoel dat bij een merk hort. Online, offline, drukwerk, bewegend beeld.

De fasering

  1. De briefing & debriefing
    We gaan het gesprek aan over de randvoorwaarden van de opdracht en zetten een aantal zaken op papier. (Vergoedingen, planning, verwachtingen)
  2. De eisenlijst
    Samen maken we een lijst waarin we de punten formuleren waaraan de huisstijl moeten gaan voldoen. (Gevoel + Strategie + Techniek)
  3. Ronde nummero uno
    We gaan aan de slag en komen vanuit verschillende invalshoeken met visuele impressies. We gaan het gesprek aan en maken uit de voorstellen nieuwe selecties.
  4. De 2e ronde en meer…
    We gaan de gekozen stijlen uitwerken. Samen maken wij beslissingen om tot een goede visuele stijl te komen. We toetsen deze aan de hand van de eisenlijst die we eerder hebben opgesteld.
  5. De realisatie We gaan de definitieve producten opleveren (Online / offline / bewegend / interactief / printwerk)